Dün görüp bugün cenazesini görmek; hayatta tek gerçeğin ölüm olduğunu yine hatırlattı..
Aleykumselam hocam, benim hatırlamama gerek yok, zaten bilincindeyim, o açıdan şanslıyım diyebilirim.
Ruhuna fatihayı okudum, olması gereken yere gitmesini umarak.. Âllâh rahmet eylesin, nice böyle gençler gün de kaç kişi böyle gidiyor kim bilir, yazık ki ne yazık....