Bütün açtığın konulara baktım dinine bağlı biri görünüyorsun ama Rusya da yağan kar a kadar konu açmış bir tane şehit konusu acmamissin o yüzden hiç samimi gelmiyorsun afgana rahmet istiyorsun birde Allah sana rahmet etsin helal etmiyorum
Ben genelde kendimi frenleyemediğim için açtığım konular siliniyor. Özellikle PKK ya yazdığım "ateşleri bol olsun" cümlesi yüzünden galiba 1 ay ban yedim. Profilimde duruyor. Açıp ona da bak. Ben dinimi de seviyorum Türklüğümü de. Ama böyle neyin ne olduğunu bilmeden kendince laf sokmaya çalışan insanlara da anlam veremiyorum.