neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Asıl duyar kasan sensin arkadaşım. Ben Allah rızası için konu açmışım gelip yazdığına bak. Sırf 3-5 beğeni almak için böyle vebal altına girmek ya cehalet örneğidir ya da bilgisizliktir. Konuyu nereden nereye çekiyorsun müslümanlığı bir kenara bıraktım insanlıktan da uzaklaşmışsınız diyecek lafım yok.
3-5 etkileşim almak isteyen sizsiniz ki böyle bir konu açmışsınız. kimin umrunda ki afgan bir mültecinin öldürülmesi?