• 20-01-2026, 10:06:12
    #1
    Lisans Hizmetleri
    Öncelikle günaydın, swarovski çok dandik adeta bir butik gibi duran takılarına rağmen neden bu kadar pahalı? Asıl değerli olan şey charmlar mı? Altta ki 2 kolye arasında kaldım kız arkadaşım pembeyi beğendi ama ben diğerini çok beğendim siz ne düşünüyorsunuz fikrinize ihtiyacım var.

    https://www.swarovski.com/tr-TR/p-54...rengi-kaplama/

    https://www.swarovski.com/tr-TR/p-M5...-metal-finish/
  • 20-01-2026, 10:10:43
    #2
    Fikre gerek yok. yenge ne beğendiyse o. Sonuçta kullanıcı o
  • 20-01-2026, 10:11:17
    #3
    Lisans Hizmetleri
    AOK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fikre gerek yok. yenge ne beğendiyse o. Sonuçta kullanıcı o
    Laf arası göstermişti onu, diğerini henüz görmedi
  • 20-01-2026, 10:15:29
    #4
    Sevindik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle günaydın, swarovski çok dandik adeta bir butik gibi duran takılarına rağmen neden bu kadar pahalı? Asıl değerli olan şey charmlar mı? Altta ki 2 kolye arasında kaldım kız arkadaşım pembeyi beğendi ama ben diğerini çok beğendim siz ne düşünüyorsunuz fikrinize ihtiyacım var.

    https://www.swarovski.com/tr-TR/p-54...rengi-kaplama/

    https://www.swarovski.com/tr-TR/p-M5...-metal-finish/
    kız arkadaşın beğendiyse sana söz düşmeş bence onun beğendiğini al daha mutlu olur
  • 20-01-2026, 10:16:57
    #5
    Hocam kız arkadaşınız doğru seçimi yapmış bence
    Ayrıca siz o desenizde diğeri alınacak %99.
  • 20-01-2026, 10:19:16
    #6
    valla bizim gümüşçüde bunlar ve dahası gümüş olarak 800 tl
  • 20-01-2026, 10:29:22
    #7
    Merhaba,

    Swarovski bir nevi çakma pırlantadır. Çoğu kişi bu markadan alınmış ürünleri pırlanta ile karıştırır. Bizde zamanında aldık ve çok memnun kaldık. Ancak firma kesinlikle tadilat konusunda çok zayıf. Biz direkt mağazasından almamıza rağmen 2 kere tadilata gönderdik doğru düzgün yapamadılar. Parasına değer mi? Tadilatlık işi olmazsa değer olursa pişman eder

    Bence ilk attığınız yani kız arkadaşınızın beğendiği daha güzel. Yalnız bunun taşlarının düşme ihtimali çok yüksek. Bizim model de buna benziyordu, tadilat nedeni de buydu. Bütçeniz varsa direkt pırlanta modellerine bakmanızı öneririm: bilindik markalarda %50-%75'e varan indirimler var.

    Selamlar, sevgiler.
  • 20-01-2026, 10:32:23
    #8
    Lisans Hizmetleri
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kız arkadaşın beğendiyse sana söz düşmeş bence onun beğendiğini al daha mutlu olur
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kız arkadaşınız doğru seçimi yapmış bence
    Ayrıca siz o desenizde diğeri alınacak %99.
    Fikirleriniz için teşekkürler ama henüz diğerini görmedi.

    kadirkilic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla bizim gümüşçüde bunlar ve dahası gümüş olarak 800 tl
    Benimde kafam karıştı.

    caangoktuurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Swarovski bir nevi çakma pırlantadır. Çoğu kişi bu markadan alınmış ürünleri pırlanta ile karıştırır. Bizde zamanında aldık ve çok memnun kaldık. Ancak firma kesinlikle tadilat konusunda çok zayıf. Biz direkt mağazasından almamıza rağmen 2 kere tadilata gönderdik doğru düzgün yapamadılar. Parasına değer mi? Tadilatlık işi olmazsa değer olursa pişman eder

    Bence ilk attığınız yani kız arkadaşınızın beğendiği daha güzel. Yalnız bunun taşlarının düşme ihtimali çok yüksek. Bizim model de buna benziyordu, tadilat nedeni de buydu. Bütçeniz varsa direkt pırlanta modellerine bakmanızı öneririm: bilindik markalarda %50-%75'e varan indirimler var.

    Selamlar, sevgiler.
    Detaylı açıklamanız için teşekkürler önereceğiniz marka var mıdır bi inceleyelim
  • 20-01-2026, 10:37:57
    #9
    Sevindik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle günaydın, swarovski çok dandik adeta bir butik gibi duran takılarına rağmen neden bu kadar pahalı? Asıl değerli olan şey charmlar mı? Altta ki 2 kolye arasında kaldım kız arkadaşım pembeyi beğendi ama ben diğerini çok beğendim siz ne düşünüyorsunuz fikrinize ihtiyacım var.

    https://www.swarovski.com/tr-TR/p-54...rengi-kaplama/

    https://www.swarovski.com/tr-TR/p-M5...-metal-finish/
    sen takacaksan beğendiğini al, kız arkadaşın takacaksa kız arkadaşının beğendiğini al swarovski çok dandik butik gibi demişsin ama 2 yıldır boynumda duruyor adidas da ayakkabı kinetix de ayakkabı