kız arkadaşın beğendiyse sana söz düşmeş bence onun beğendiğini al daha mutlu olur
Hocam kız arkadaşınız doğru seçimi yapmış bence

Ayrıca siz o desenizde diğeri alınacak %99.
Fikirleriniz için teşekkürler ama henüz diğerini görmedi.
valla bizim gümüşçüde bunlar ve dahası gümüş olarak 800 tl
Benimde kafam karıştı.
Merhaba,
Swarovski bir nevi çakma pırlantadır. Çoğu kişi bu markadan alınmış ürünleri pırlanta ile karıştırır. Bizde zamanında aldık ve çok memnun kaldık. Ancak firma kesinlikle tadilat konusunda çok zayıf. Biz direkt mağazasından almamıza rağmen 2 kere tadilata gönderdik doğru düzgün yapamadılar. Parasına değer mi? Tadilatlık işi olmazsa değer olursa pişman eder
Bence ilk attığınız yani kız arkadaşınızın beğendiği daha güzel. Yalnız bunun taşlarının düşme ihtimali çok yüksek. Bizim model de buna benziyordu, tadilat nedeni de buydu. Bütçeniz varsa direkt pırlanta modellerine bakmanızı öneririm: bilindik markalarda %50-%75'e varan indirimler var.
Selamlar, sevgiler.
Detaylı açıklamanız için teşekkürler önereceğiniz marka var mıdır bi inceleyelim