Merhaba,

Swarovski bir nevi çakma pırlantadır. Çoğu kişi bu markadan alınmış ürünleri pırlanta ile karıştırır. Bizde zamanında aldık ve çok memnun kaldık. Ancak firma kesinlikle tadilat konusunda çok zayıf. Biz direkt mağazasından almamıza rağmen 2 kere tadilata gönderdik doğru düzgün yapamadılar. Parasına değer mi? Tadilatlık işi olmazsa değer olursa pişman eder

Bence ilk attığınız yani kız arkadaşınızın beğendiği daha güzel. Yalnız bunun taşlarının düşme ihtimali çok yüksek. Bizim model de buna benziyordu, tadilat nedeni de buydu. Bütçeniz varsa direkt pırlanta modellerine bakmanızı öneririm: bilindik markalarda %50-%75'e varan indirimler var.

Selamlar, sevgiler.