Konu
Bayan Üyelerin Fikrine İhtiyacım Var
20-01-2026, 10:37:57
#9
busegenc
Sevindik adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Öncelikle günaydın, swarovski çok dandik adeta bir butik gibi duran takılarına rağmen neden bu kadar pahalı? Asıl değerli olan şey charmlar mı? Altta ki 2 kolye arasında kaldım kız arkadaşım pembeyi beğendi ama ben diğerini çok beğendim siz ne düşünüyorsunuz fikrinize ihtiyacım var.
https://www.swarovski.com/tr-TR/p-54...rengi-kaplama/
https://www.swarovski.com/tr-TR/p-M5...-metal-finish/
sen takacaksan beğendiğini al, kız arkadaşın takacaksa kız arkadaşının beğendiğini al swarovski çok dandik butik gibi demişsin ama 2 yıldır boynumda duruyor adidas da ayakkabı kinetix de ayakkabı