Öncelikle günaydın, swarovski çok dandik adeta bir butik gibi duran takılarına rağmen neden bu kadar pahalı? Asıl değerli olan şey charmlar mı? Altta ki 2 kolye arasında kaldım kız arkadaşım pembeyi beğendi ama ben diğerini çok beğendim siz ne düşünüyorsunuz fikrinize ihtiyacım var.
https://www.swarovski.com/tr-TR/p-54...rengi-kaplama/ https://www.swarovski.com/tr-TR/p-M5...-metal-finish/