• 20-01-2026, 10:38:06
    #10
    Bayan arkadaşlar demiş. Hep erkekler yazmış
  • 20-01-2026, 10:41:05
    #11
    Reklam gibi algılanmasın ama ben kullandığım veya aldığım ürünlere yorum yapabiliyorum. Pırlanta tarafında sürekli bir indirim var: hangi dönem girseniz %50'yi görürsünüz. Ben şahsen çakma pırlantaya bu parayı vereceğime içinde 0.01 - 0.10 krt pırlanta ve 0.20 - 0.70gr 14 ayar altın olan bir kolye alırdım. Ben zamanında alırken makas bu kadar dar değildi: şu an çok daralmış durumda. Ddiamond ve bluediamond ürünleri fena değil, bu markaların ürünlerine bakabilirsiniz. Attığınız ürünlerin fiyatına, buradan daha iyi bir ürün seçilebilir diye düşünüyorum.

    Selamlar, sevgiler.


    Sevindik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Detaylı açıklamanız için teşekkürler önereceğiniz marka var mıdır bi inceleyelim
  • 20-01-2026, 11:07:58
    #12
    Lisans Hizmetleri
    busegenc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen takacaksan beğendiğini al, kız arkadaşın takacaksa kız arkadaşının beğendiğini al swarovski çok dandik butik gibi demişsin ama 2 yıldır boynumda duruyor adidas da ayakkabı kinetix de ayakkabı
    Okusaydın ben mi takıcam anlardın, dandik demedim butikde ki takılar gibi dandik duruyor öyle mi dedim yardımcı olmak niyetiyle belirtmiceksen fikrinin bi önemi yok

    INPUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bayan arkadaşlar demiş. Hep erkekler yazmış
    Zaten forumda oranları oldukça az, bi çoğu da fake