Reklam gibi algılanmasın ama ben kullandığım veya aldığım ürünlere yorum yapabiliyorum. Pırlanta tarafında sürekli bir indirim var: hangi dönem girseniz %50'yi görürsünüz. Ben şahsen çakma pırlantaya bu parayı vereceğime içinde 0.01 - 0.10 krt pırlanta ve 0.20 - 0.70gr 14 ayar altın olan bir kolye alırdım. Ben zamanında alırken makas bu kadar dar değildi: şu an çok daralmış durumda. Ddiamond ve bluediamond ürünleri fena değil, bu markaların ürünlerine bakabilirsiniz. Attığınız ürünlerin fiyatına, buradan daha iyi bir ürün seçilebilir diye düşünüyorum.

Selamlar, sevgiler.


Sevindik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Detaylı açıklamanız için teşekkürler önereceğiniz marka var mıdır bi inceleyelim