busegenc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sen takacaksan beğendiğini al, kız arkadaşın takacaksa kız arkadaşının beğendiğini al swarovski çok dandik butik gibi demişsin ama 2 yıldır boynumda duruyor adidas da ayakkabı kinetix de ayakkabı
Okusaydın ben mi takıcam anlardın, dandik demedim butikde ki takılar gibi dandik duruyor öyle mi dedim yardımcı olmak niyetiyle belirtmiceksen fikrinin bi önemi yok

INPUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bayan arkadaşlar demiş. Hep erkekler yazmış
Zaten forumda oranları oldukça az, bi çoğu da fake