• 02-01-2026, 09:33:04
    #1
    Bu kural yeni geldi. Yurtdışında oturum izni olanlar, artık yurtdışına çıkarken harç ödemeyecek.
  • 02-01-2026, 09:38:56
    #2
    Ufak bir eksiğimiz kalmış demek ki oturum izni almak.
  • 02-01-2026, 09:43:17
    #3
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ufak bir eksiğimiz kalmış demek ki oturum izni almak.
    )
    Benim Ukrayna oturum iznim var diye biraz sevindim
  • 02-01-2026, 10:16:03
    #4
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kural yeni geldi. Yurtdışında oturum izni olanlar, artık yurtdışına çıkarken harç ödemeyecek.
    Hocam bu yeni bir şey değil aslında. Zaten var olan bir durumdu.
    Aynı şekilde oturum iznim yok ama work permitim var diye 2 yıldır ben de ödemiyorum hiçbir yurt dışı uçuşumda(uçuş yapılan lokasyon farketmeksizin).
  • 02-01-2026, 10:18:10
    #5
    firatatalay34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu yeni bir şey değil aslında. Zaten var olan bir durumdu.
    Aynı şekilde oturum iznim yok ama work permitim var diye 2 yıldır ben de ödemiyorum hiçbir yurt dışı uçuşumda(uçuş yapılan lokasyon farketmeksizin).
    Ben hep ödedim. Her seferinde otırum kartımı göstermeme rağmen.
    Tezgaha geldim o zaman
  • 02-01-2026, 10:19:46
    #6
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben hep ödedim. Her seferinde otırum kartımı göstermeme rağmen.
    Tezgaha geldim o zaman
    Bildirmemeleri çakallık olmuş, doğru diyorsunuz gerçi kimse bilgilendirme yapmıyor bu konuda.
    Oysa harç ödemeden direkt pasaport kontrol esnasında oturum kartınızı göstermeniz yeterli olacaktı...
  • 02-01-2026, 10:21:17
    #7
    firatatalay34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bildirmemeleri çakallık olmuş, doğru diyorsunuz gerçi kimse bilgilendirme yapmıyor bu konuda.
    Oysa harç ödemeden direkt pasaport kontrol esnasında oturum kartınızı göstermeniz yeterli olacaktı...
    Yapacak bir şey yok
    Hatta en son bu yaz ödedim.
    Neyse bundan sonra ödemem en azından
  • 02-01-2026, 10:24:23
    #8
    Üyeliği durduruldu
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kural yeni geldi. Yurtdışında oturum izni olanlar, artık yurtdışına çıkarken harç ödemeyecek.
    Merhaba.
    Hocam bu kural zaten yıllardır vardı hocam. Yurt dışı oturum izni olanlardan pasaport kontrolünde gösterirseniz yurt dışı çıkış garç ödemesi sormazlar.
  • 02-01-2026, 10:25:59
    #9
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapacak bir şey yok
    Hatta en son bu yaz ödedim.
    Neyse bundan sonra ödemem en azından
    Öyle maalesef, geçmiş olsun diyelim hocam
    Sorması ayıptır Ukrayna'da mı yaşıyorsunuz? Öyleyse hangi alanla ilgileniyorsunuz? Orada hayat nasıl ya da Ukrayna oturumunun avantajları var mıdır?