Bu kural yeni geldi. Yurtdışında oturum izni olanlar, artık yurtdışına çıkarken harç ödemeyecek.
Hocam bu yeni bir şey değil aslında. Zaten var olan bir durumdu.
Aynı şekilde oturum iznim yok ama work permitim var diye 2 yıldır ben de ödemiyorum hiçbir yurt dışı uçuşumda(uçuş yapılan lokasyon farketmeksizin).