Ben hep ödedim. Her seferinde otırum kartımı göstermeme rağmen.
Tezgaha geldim o zaman
Bildirmemeleri çakallık olmuş, doğru diyorsunuz gerçi kimse bilgilendirme yapmıyor bu konuda.
Oysa harç ödemeden direkt pasaport kontrol esnasında oturum kartınızı göstermeniz yeterli olacaktı...