• 02-01-2026, 10:28:29
    #10
    firatatalay34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle maalesef, geçmiş olsun diyelim hocam
    Sorması ayıptır Ukrayna'da mı yaşıyorsunuz? Öyleyse hangi alanla ilgileniyorsunuz? Orada hayat nasıl ya da Ukrayna oturumunun avantajları var mıdır?
    Evlilik nedeniyle oturum hakkım var. 20 yıllık evli, 15 yıllık oturumluyum İstanbul'da ikamet ediyorum. Savaş nedeniyle ziyarete gidemiyoruz artık maalesef
  • 02-01-2026, 10:39:02
    #11
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evlilik nedeniyle oturum hakkım var. 20 yıllık evli, 15 yıllık oturumluyum İstanbul'da ikamet ediyorum. Savaş nedeniyle ziyarete gidemiyoruz artık maalesef
    Anladım teşekkür ederim
  • 02-01-2026, 10:45:20
    #12
    Benim karadağ oturumum var arnavutluğa geçerken bile ödemiyorum, kartı gösteriyorum. Bu uzun süredir olan bir hak, yeni değil.
  • 02-01-2026, 12:25:15
    #13
    harç ı haraç diye okudum. :SASA
  • 02-01-2026, 13:28:40
    #14
    💎 Brand & UI Designer
    çok bir para değildi zaten de gereksizdi, isabet olmuş.
  • 02-01-2026, 13:30:32
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hacc farizasını yerine getirmeye gidenlerden de alınmaması gerekir ...
  • 02-01-2026, 15:25:28
    #16
    Yanlışınız var bu sene gelmedi daha evvelden de vardı ben geçen sene hiç ödemedim