Yapacak bir şey yok

Hatta en son bu yaz ödedim.
Neyse bundan sonra ödemem en azından
Öyle maalesef, geçmiş olsun diyelim hocam
Sorması ayıptır Ukrayna'da mı yaşıyorsunuz? Öyleyse hangi alanla ilgileniyorsunuz? Orada hayat nasıl ya da Ukrayna oturumunun avantajları var mıdır?