Hocam bu yeni bir şey değil aslında. Zaten var olan bir durumdu.
Aynı şekilde oturum iznim yok ama work permitim var diye 2 yıldır ben de ödemiyorum hiçbir yurt dışı uçuşumda(uçuş yapılan lokasyon farketmeksizin).
Ben hep ödedim. Her seferinde otırum kartımı göstermeme rağmen.
Tezgaha geldim o zaman