Bildirmemeleri çakallık olmuş, doğru diyorsunuz gerçi kimse bilgilendirme yapmıyor bu konuda.
Oysa harç ödemeden direkt pasaport kontrol esnasında oturum kartınızı göstermeniz yeterli olacaktı...
Yapacak bir şey yok
Hatta en son bu yaz ödedim.
Neyse bundan sonra ödemem en azından