• 24-09-2009, 22:08:47
    #37
    Bu seti almayı düşünüyorum resimdeki x7 mause zaten vardı ama parçaladık fazla abanmaktan :S

    Resim Linki
  • 25-09-2009, 16:40:48
    #38
    Üyeliği durduruldu
    By_OzquR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu seti almayı düşünüyorum resimdeki x7 mause zaten vardı ama parçaladık fazla abanmaktan :S
    Resim Linki
    x7 bendede varda diğer pcde.

    Bende şuan microsof kullanıyorum ilk defa bu mousela cs oynıcam.hadi hayırlısı
  • 25-09-2009, 16:56:03
    #39
    Üyeliği durduruldu
    Bende microsoft ile oynuyorum , x7 bozuk stellseries mousepadda yırtıldı kaldık böyle
  • 25-09-2009, 16:57:37
    #40
    RebeLMasteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    x7 bendede varda diğer pcde.

    Bende şuan microsof kullanıyorum ilk defa bu mousela cs oynıcam.hadi hayırlısı
    Benim ki de şuan microsoft ama alıştım artık elime tam oturuyor.
  • 25-09-2009, 16:59:09
    #41
    Üyeliği durduruldu
    By_OzquR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim ki de şuan microsoft ama alıştım artık elime tam oturuyor.
    aynen öylede x7'nin yerini alamaz be
  • 25-09-2009, 16:59:18
    #42
    Üyeliği durduruldu
    Mouse önemli değil önemli olan insanlık
  • 25-09-2009, 17:08:25
    #43
    Üyeliği durduruldu
    Cl4ncy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mouse önemli değil önemli olan insanlık
    buralardasın değil mi ?
    istersen bir yerlere git geceye kadar gelme
    direk elen sen
    saat 7 de demi bizim ki ?
  • 25-09-2009, 17:09:34
    #44
    Üyeliği durduruldu
    Evet , 7'de bizimki.. İnterneti Nakil Ettirdim Eve Geçince Modemi Takıcam İnşallah İnternet Gelir : )
  • 25-09-2009, 17:12:35
    #45
    Oynanan Maç oldumu hiç?