Bu seti almayı düşünüyorum resimdeki x7 mause zaten vardı ama parçaladık fazla abanmaktan :S
Resim Linki
Cs 1.6 1vs1 Turnuvası Kura Sonuçları
99
●3.936
- 25-09-2009, 16:40:48Üyeliği durduruldux7 bendede varda diğer pcde.By_OzquR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende şuan microsof kullanıyorum ilk defa bu mousela cs oynıcam.hadi hayırlısı
- 25-09-2009, 16:57:37Benim ki de şuan microsoft ama alıştım artık elime tam oturuyor.RebeLMasteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-09-2009, 16:59:09Üyeliği durdurulduaynen öylede x7'nin yerini alamaz beBy_OzquR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-09-2009, 17:08:25Üyeliği durdurulduburalardasın değil mi ?Cl4ncy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

istersen bir yerlere git geceye kadar gelme
direk elen sen
saat 7 de demi bizim ki ?