RebeLMasteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
x7 bendede varda diğer pcde.

Bende şuan microsof kullanıyorum ilk defa bu mousela cs oynıcam.hadi hayırlısı
Benim ki de şuan microsoft ama alıştım artık elime tam oturuyor.