• 24-09-2009, 17:51:09
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    TeXaS ile yapıyorum başarılar
  • 24-09-2009, 18:02:46
    #11
    Benim saat çok güzel olmuş teşekkürler Özgür. Peksoft karşısında pek şansım olduğunu sanmıyorum
  • 24-09-2009, 18:05:39
    #12
    Teşekkürler Özgür
  • 24-09-2009, 18:20:19
    #13
    FreeZe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TeXaS ile yapıyorum başarılar
    başarılar 2 bursalı kapışacak
  • 24-09-2009, 18:41:21
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Tasarim35 ile yapacakmışım, iyi oynuyormusun hocam
  • 24-09-2009, 18:44:17
    #15
    Segoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler Özgür
    yarın 8 unutma
  • 24-09-2009, 18:46:18
    #16
    Tahminlerim :

    - RebeLMasteR vs HeartShapedBox

    - Seza vs Grkm

    - By_OzquR vs Deli Dana

    - Cl4ncy vs demreli

    - garintsi vs Tasarim35

    - TeXaS vs FreeZe

    Altını çizdiklerim yener. Buraya yazdım aha
  • 24-09-2009, 18:47:10
    #17
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim saat çok güzel olmuş teşekkürler Özgür. Peksoft karşısında pek şansım olduğunu sanmıyorum
    İstersen ben geleyim karşına.
  • 24-09-2009, 18:48:12
    #18
    zlatan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstersen ben geleyim karşına.
    Allah korusun