• 24-09-2009, 13:54:53
    #1
    Kuralar htmlkodlar'ın paylaştığı program ile yapılmıştır.

    KMLGRLR vs demreli = Y. Finalist 1 - 30 Eylül Çarşamba Saat : 16:00
    HeartShapedBox vs Seza = Y. Finalist 2 - 30 Eylül Çarşamba Saat: 16:30
    By_OzquR vs Segoe = Y. Finalist 3 - 30 Eylül Çarşamba Saat : 17:00
    FreeZe vs Tasarim35 = Y. Finalist 4 - 30 Eylül Çarşamba Saat : 17:30

    Y. Finalist - 1 vs Y. Finalist - 2 | 27 Eylül Pazar Saat : 18:00
    Y. Finalist - 3 vs Y. Finalist - 4 | 27 Eylül Pazar Saat : 18:30

    Finalist 1 vs Finalist 2 | 30 Eylül Çarşamba Saat : 20:00

    - Tüm maçlar dust2 a uzun bölümünde yapılacaktır.
    - Maçlar izleyicilere açık oynanacaktır.
    - Sxe aktif.
    - Kuralar htmlkodlar'ın yazdığı program ile çekilmiştir.
    - Maç saatinde en fazla 5dk bekleme yapılmaktadır 6. dk'da gelmeyen yarışmacı elenmektedir lütfen itiraz etmeyelim

    NOT: Maç saatinde maça gelemeyenler otomatik olarak elenecektir.


    Sponsor:

  • 24-09-2009, 14:00:02
    #2
    rebeL :P hiç şansın yok
    Özgür Map ne olcak Fun olsun ?

    edit aim map miş görmemişim
  • 24-09-2009, 14:01:19
    #3
    HeartShapedBox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rebeL :P hiç şansın yok
    Özgür Map ne olcak Fun olsun ?

    edit aim map miş görmemişim
    Yukarıda listede var sizin maç Aim_Ak-colt'da oynanacak
  • 24-09-2009, 14:10:40
    #4
    Bizim maçı 21 alsak olmazmı
  • 24-09-2009, 14:15:26
    #5
    HeartShapedBox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim maçı 21 alsak olmazmı
    21:00'da bitecek maçın hemen ardından sizi alırız.
  • 24-09-2009, 15:11:29
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Cl4ncy bekliyorum seni
  • 24-09-2009, 16:43:10
    #7
    Reveloper
    Turnuvaya katıldığımı hatırlamıyorum ?

    https://www.r10.net/off-topic/464332-...post1059516637
  • 24-09-2009, 17:33:14
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Hadi bakalım format atmıştım geçen hafta. Şimdi cs yi tekrar yükleyelim. Bir de turnuvayı nerde yapacağız ayrıntılı pm gönderebilir misiniz?
    Herkese başarılar...
  • 24-09-2009, 17:41:21
    #9
    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Turnuvaya katıldığımı hatırlamıyorum ?

    https://www.r10.net/off-topic/464332-...post1059516637
    Yanlış anlamışım, çıkarttım.