• 24-09-2009, 18:49:00
    #19
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah korusun
    Şimdi gir istersen atalım.
  • 24-09-2009, 18:51:33
    #20
    Giriyorum.

    Edit : üzgünüm klasik sorunum yüzünden giremiyorum.
  • 24-09-2009, 18:54:46
    #21
    Antreman yapmak isteyenler girsin.
  • 24-09-2009, 18:56:54
    #22
    Üyeliği durduruldu
    demreli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cl4ncy bekliyorum seni
    Biz burdayız bizi bilen bilir
  • 24-09-2009, 18:59:27
    #23
    Üyeliği durduruldu
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tahminlerim :
    - RebeLMasteR vs HeartShapedBox
    - Seza vs Grkm
    - By_OzquR vs Deli Dana
    - Cl4ncy vs demreli
    - garintsi vs Tasarim35
    - TeXaS vs FreeZe
    Altını çizdiklerim yener. Buraya yazdım aha
    Benim nickimin altını niye çizmedin Çok iyi oynayamam ama biraz alıştırma yaparsam yenebilirim sanırım, hiç oynamıyorum. Karşıdaki arkadaş çok iyiyse onu bilemem
  • 24-09-2009, 19:03:31
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Altı çizilenler yenecek diye bir şey yok !
  • 24-09-2009, 19:03:43
    #25
    Üyeliği durduruldu
    kemal tahminlerin banko 100 misli basıyorum..
  • 24-09-2009, 19:21:01
    #26
    Üyeliği durduruldu
    bu akşam indiriyorum

    2saat çalışsam yeterli herhalde.
    1senedir oynamıorum
  • 24-09-2009, 19:26:44
    #27
    Heycan yapmayın yav yarın başlıyor maçlar