• 24-09-2009, 19:28:06
    #28
    özgür gelmeyen olursa beni yedek al
  • 24-09-2009, 19:28:18
    #29
    biraz atıştık
  • 24-09-2009, 19:51:19
    #30
    Üyeliği durduruldu
    yarın guzel olácak galıba x)
  • 24-09-2009, 19:57:34
    #31
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ping sorunu yaşıyorum maç sırasında çıkmaz inş
  • 24-09-2009, 20:17:24
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Cl4ncy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Altı çizilenler yenecek diye bir şey yok !
    Tabii ki öyle bir şey yok Benim favorim sensin, ya sen ya da By_Ozgur birinci olur bence
  • 24-09-2009, 20:21:54
    #33
    server boş bi ice atardık
  • 24-09-2009, 20:22:09
    #34
    garintsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabii ki öyle bir şey yok Benim favorim sensin, ya sen ya da By_Ozgur birinci olur bence
    Sağol ama birinci zaten belli
  • 24-09-2009, 22:05:16
    #35
    Elime sığmayan bu mause ile maça katılacağım Gerçi laptoptan oynamaya alıştım ama masaüstü olsaydı çok fark ederdi

  • 24-09-2009, 22:07:09
    #36
    Grkm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hadi bakalım format atmıştım geçen hafta. Şimdi cs yi tekrar yükleyelim. Bir de turnuvayı nerde yapacağız ayrıntılı pm gönderebilir misiniz?
    Herkese başarılar...
    Maç saatine yetişeceksin değil mi ?