Grkm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hadi bakalım format atmıştım geçen hafta. Şimdi cs yi tekrar yükleyelim. Bir de turnuvayı nerde yapacağız ayrıntılı pm gönderebilir misiniz?
Herkese başarılar...
Maç saatine yetişeceksin değil mi ?