• 25-09-2009, 23:50:20
    #73
    By_OzquR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maçı Seza kazandı hayırlı olsun 5 izleyici vardı maçta muhabbet güzeldi
    Teşekkürler Özgür, senin işinde zor vallahi herkesi teker teker izliyorsun

    Grkm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun Seza
    Teşekkürler Görkem, iyi oynadın ama awp yüzünden kaybettin
  • 26-09-2009, 00:28:14
    #74
    deli dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    böyle bir turnuvadan haberim bile yok. benim adımı yazmışınız teşekkürler arkadaşlar fakat şu sıralar çok yoğunum. beni mazur görün yerime başka bir arkadaşı alın.
    geçen gün serverde deli dana nickli birisi vardı fake'miş demekki teşekkürler yine de.
  • 26-09-2009, 01:08:33
    #75
    Üyeliği durduruldu
    ben girebilirim oynamayacak yada oynayamacak birinin yerine
  • 26-09-2009, 02:59:39
    #76
    By_OzquR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçen gün serverde deli dana nickli birisi vardı fake'miş demekki teşekkürler yine de.
    kesinlikle fake. şu sıralar başımı kaşıyacak vaktim yok malesef.
  • 26-09-2009, 06:25:29
    #77
    deli dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kesinlikle fake. şu sıralar başımı kaşıyacak vaktim yok malesef.
    anladım teşekkürler yine de, başarılar
  • 26-09-2009, 09:16:00
    #78
    Üyeliği durduruldu
    Ben geldim kullanıcı adını yanlış vermiş ttnet hep onun suçu demreli pm at rövanşını yapalım
  • 26-09-2009, 09:41:34
    #79
    Cl4ncy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben geldim kullanıcı adını yanlış vermiş ttnet hep onun suçu demreli pm at rövanşını yapalım
    yenik sayıldın ne rövanşından bahsediyon bi daha ki turnuvada görüşürüz:P
  • 26-09-2009, 10:38:30
    #80
    Üyeliği durduruldu
    Tühh Be
  • 26-09-2009, 11:54:29
    #81
    Bayağı tuttum bu turnuva işini. Diğer maçlar ne zaman ?