Cl4ncy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben geldim kullanıcı adını yanlış vermiş ttnet hep onun suçu demreli pm at rövanşını yapalım
yenik sayıldın ne rövanşından bahsediyon bi daha ki turnuvada görüşürüz:P