AVON adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Resmi Olarak Ne Zaman ReÅŸit Olurum?
19
●12.139
- 23-09-2009, 01:18:27Yok abi yaşını doldurup sınava girdikden maks 2.5 3 ay sonra ehliyet elinde oluyor diye biliyorumChild adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
6 Ne demek ya
sabret sabret bitmiyo zaten...
- 23-09-2009, 04:10:00Üyeliği durdurulduyok.. 18 den önce sınava bile girebiliyormuşsun duyduguma göre.
ama kazansan bile ehliyeti 18 de alabiliyormuÅŸsun.. - 23-09-2009, 04:12:33
- 23-09-2009, 10:50:18En iyisi bügün bi ehliyet kursuna bi gidim en doğru bilgiyi ordan alır yazarım buraya ..
- 23-09-2009, 10:54:05Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Çok 92'li varmış forumda da ya
- 23-09-2009, 13:12:54Arkadaşlar "A2" Motor ehliyetine yaşım tutuyor..Fakat "B" Ehliyet için 9 Ay Beklemek zorundayım..
Yani 22,06,92 bir kişi 23,06,2010 Da Ehliyet sınavına girmeyi hak kazanıyor..
Yaş Gelmeden Sınava girmek mümkün değil ..
6 Ne demek ya
sabret sabret bitmiyo zaten...
biz aldıkta ne oldu