• 22-09-2009, 19:48:55
    #10
    AVON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 ocak 2010 da olcaksınız reşit bakmayın burda söylenenlere siz bu geçen doğum gününüzde 18 inden gün almışsınız 1 ocak 2010'da 18 olmuş olacak
    Bilmiyorsan yazma.Kuralları koyandan daha mı iyi bileceksin ? Doğduğun günden sonraki gün reşit olunuyor.Ehliyet alırken de böyle,senet vs. imzalarken de,banka hesabı açarken de.
  • 23-09-2009, 01:14:34
    #11
    Misafir
    Yaşını doldurmadan önce sınava giremezsiniz. 18'i doldurduğunuz gün kayıt olabiliyorsunuz. Sonra eğitim alacaksınız. 6 ay mı sürüyor eğitim öyle birşeyler dyorlardı. Ondan sonra alabiliyorsunuz.
  • 23-09-2009, 01:18:27
    #12
    Child adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaşını doldurmadan önce sınava giremezsiniz. 18'i doldurduğunuz gün kayıt olabiliyorsunuz. Sonra eğitim alacaksınız. 6 ay mı sürüyor eğitim öyle birşeyler dyorlardı. Ondan sonra alabiliyorsunuz.
    Yok abi yaşını doldurup sınava girdikden maks 2.5 3 ay sonra ehliyet elinde oluyor diye biliyorum 6 Ne demek ya sabret sabret bitmiyo zaten...
  • 23-09-2009, 04:10:00
    #13
    Üyeliği durduruldu
    yok.. 18 den önce sınava bile girebiliyormuşsun duyduguma göre.

    ama kazansan bile ehliyeti 18 de alabiliyormuÅŸsun..
  • 23-09-2009, 04:12:33
    #14
    OkanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok.. 18 den önce sınava bile girebiliyormuşsun duyduguma göre.

    ama kazansan bile ehliyeti 18 de alabiliyormuÅŸsun..
    Yok olm öyle bişey biz aldıkta ne oldu
  • 23-09-2009, 10:50:18
    #15
    En iyisi bügün bi ehliyet kursuna bi gidim en doğru bilgiyi ordan alır yazarım buraya ..
  • 23-09-2009, 10:54:05
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çok 92'li varmış forumda da ya
  • 23-09-2009, 13:12:54
    #17
    Arkadaşlar "A2" Motor ehliyetine yaşım tutuyor..Fakat "B" Ehliyet için 9 Ay Beklemek zorundayım..
    Yani 22,06,92 bir kişi 23,06,2010 Da Ehliyet sınavına girmeyi hak kazanıyor..
    Yaş Gelmeden Sınava girmek mümkün değil ..
  • 23-09-2009, 16:33:33
    #18
    Üyeliği durduruldu
    agustosun kaçıysa misal 15/08/1992 - seneye 16/08/2010 da reşitsin resmi olarak böyle yani