Arkadaşlar "A2" Motor ehliyetine yaşım tutuyor..Fakat "B" Ehliyet için 9 Ay Beklemek zorundayım..
Yani 22,06,92 bir kişi 23,06,2010 Da Ehliyet sınavına girmeyi hak kazanıyor..
Yaş Gelmeden Sınava girmek mümkün değil ..