Yaşını doldurmadan önce sınava giremezsiniz. 18'i doldurduğunuz gün kayıt olabiliyorsunuz. Sonra eğitim alacaksınız. 6 ay mı sürüyor eğitim öyle birşeyler dyorlardı. Ondan sonra alabiliyorsunuz.