OkanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok.. 18 den önce sınava bile girebiliyormuşsun duyduguma göre.

ama kazansan bile ehliyeti 18 de alabiliyormuşsun..
Yok olm öyle bişey biz aldıkta ne oldu