Child adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaşını doldurmadan önce sınava giremezsiniz. 18'i doldurduğunuz gün kayıt olabiliyorsunuz. Sonra eğitim alacaksınız. 6 ay mı sürüyor eğitim öyle birşeyler dyorlardı. Ondan sonra alabiliyorsunuz.
Yok abi yaşını doldurup sınava girdikden maks 2.5 3 ay sonra ehliyet elinde oluyor diye biliyorum 6 Ne demek ya sabret sabret bitmiyo zaten...