AVON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 ocak 2010 da olcaksınız reşit bakmayın burda söylenenlere siz bu geçen doğum gününüzde 18 inden gün almışsınız 1 ocak 2010'da 18 olmuş olacak
Bilmiyorsan yazma.Kuralları koyandan daha mı iyi bileceksin ? Doğduğun günden sonraki gün reşit olunuyor.Ehliyet alırken de böyle,senet vs. imzalarken de,banka hesabı açarken de.