• 22-09-2009, 16:20:21
    #1
    Merak ettiğim bir konu var. Ağustos 1992 doğumluyum.

    Benim reşit olacağım tarih 1 ocak 2010'mu yoksa Ağustos 2010 mu?
  • 22-09-2009, 16:23:16
    #2
    08.1992 doğumlusun ve 1992+18= 2010 yani şu zamanda 18 olacan
    08.2010 ve doğum gününden 1 gün sonra reşit olacan doğum günün 1.08.2010 ise sen 2.08.2010 reşitsin.
  • 22-09-2009, 16:28:20
    #3
    Teşekkür ederim.
  • 22-09-2009, 16:40:46
    #4
    Üyeliği durduruldu
    yani 18.10.1992 19.10.2010 da resitiz
  • 22-09-2009, 16:53:51
    #5
    Üyeliği durduruldu
    1 ocak 2010 da olmaz.
    Tam tamına saatine kadar doldurmuş olmalısın. bak bana 1 ay kaldı 18 e daha beklemedeyim
  • 22-09-2009, 19:31:41
    #6
    bende merak ediyorum ehliyet sınavına ne zaman baş vurabilirim ..

    22,06,1992 :S
  • 22-09-2009, 19:33:44
    #7
    talebetube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende merak ediyorum ehliyet sınavına ne zaman baş vurabilirim ..

    22,06,1992 :S
    Ağustos ayında olacak sınava girebilirsin sanırım birde yaşın dolmadan 2 3 ay evvel gibi bir şansın olabiliyormuş bende bunu araştırıyorum
  • 22-09-2009, 19:35:30
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ağustos ayında reşit olacaksın.
  • 22-09-2009, 19:45:23
    #9
    AVON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 ocak 2010 da olcaksınız reşit bakmayın burda söylenenlere siz bu geçen doğum gününüzde 18 inden gün almışsınız 1 ocak 2010'da 18 olmuş olacak
    Sen hiç okula gittinmi yada matematik işlemlerinden topla biliyormusunuz?
    8.1992
    .,..18
    --------- +
    8.2010 yapar

    yani 2010 Ağustos asıl siz yanlış bilgilendirmeyin milleti.
    sizin yoruma göre 18 den gün diyorsunun peki söyle diyeyim
    siz 1992 yıllında doğdunuz zaman direk 1 yaşındamı oldunuz?

    Lütfen toplama öğrenin sonra yorum yazın halk eğitim kursları var ücretsiz ders veriyorlar git yazıl derim sana yazıl bende sana 1.sınıf matematik kitabı hediye ederim.