Merak ettiğim bir konu var. Ağustos 1992 doğumluyum.
Benim reşit olacağım tarih 1 ocak 2010'mu yoksa Ağustos 2010 mu?
Resmi Olarak Ne Zaman Reşit Olurum?
19
●12.139
- 22-09-2009, 16:20:21
- 22-09-2009, 16:23:1608.1992 doğumlusun ve 1992+18= 2010 yani şu zamanda 18 olacan
08.2010 ve doğum gününden 1 gün sonra reşit olacan doğum günün 1.08.2010 ise sen 2.08.2010 reşitsin. - 22-09-2009, 19:31:41bende merak ediyorum ehliyet sınavına ne zaman baş vurabilirim ..
22,06,1992 :S - 22-09-2009, 19:33:44Ağustos ayında olacak sınava girebilirsin sanırım birde yaşın dolmadan 2 3 ay evvel gibi bir şansın olabiliyormuş bende bunu araştırıyorumtalebetube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-09-2009, 19:45:23Sen hiç okula gittinmi yada matematik işlemlerinden topla biliyormusunuz?AVON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
8.1992
.,..18
--------- +
8.2010 yapar
yani 2010 Ağustos asıl siz yanlış bilgilendirmeyin milleti.
sizin yoruma göre 18 den gün diyorsunun peki söyle diyeyim
siz 1992 yıllında doğdunuz zaman direk 1 yaşındamı oldunuz?
Lütfen toplama öğrenin sonra yorum yazın halk eğitim kursları var ücretsiz ders veriyorlar git yazıl derim sana yazıl bende sana 1.sınıf matematik kitabı hediye ederim.