AVON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 ocak 2010 da olcaksınız reşit bakmayın burda söylenenlere siz bu geçen doğum gününüzde 18 inden gün almışsınız 1 ocak 2010'da 18 olmuş olacak
Sen hiç okula gittinmi yada matematik işlemlerinden topla biliyormusunuz?
8.1992
.,..18
--------- +
8.2010 yapar

yani 2010 Ağustos asıl siz yanlış bilgilendirmeyin milleti.
sizin yoruma göre 18 den gün diyorsunun peki söyle diyeyim
siz 1992 yıllında doğdunuz zaman direk 1 yaşındamı oldunuz?

Lütfen toplama öğrenin sonra yorum yazın halk eğitim kursları var ücretsiz ders veriyorlar git yazıl derim sana yazıl bende sana 1.sınıf matematik kitabı hediye ederim.