talebetube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende merak ediyorum ehliyet sınavına ne zaman baş vurabilirim ..

22,06,1992 :S
Ağustos ayında olacak sınava girebilirsin sanırım birde yaşın dolmadan 2 3 ay evvel gibi bir şansın olabiliyormuş bende bunu araştırıyorum