Konu
Resmi Olarak Ne Zaman Reşit Olurum?
22-09-2009, 16:20:21
#1
CyberDisposer
Merak ettiğim bir konu var. Ağustos 1992 doğumluyum.
Benim reşit olacağım tarih 1 ocak 2010'mu yoksa Ağustos 2010 mu?