• 21-09-2009, 12:20:15
    #1
    Merhaba Arkadaşlar
    tanıştınız bi kızla nasıl bir diyolog kurulur ?
    veya artık konuşcak bişe kalmayınca ne tür muhabbetler severler ?
    arkadaşlar bu konun yeri burası değilse yetkililerden özür diliyorum.
  • 21-09-2009, 12:30:34
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kızdan kıza değişir.kimiyle magazin kimiyle de siyaset konuşulur.
    günümüz kızlarını çoğunluğu magazin manyağı olduğu için magazinden gir sen konuya
  • 21-09-2009, 12:34:25
    #3
    Diyolok kuramazsın ama belki diyalog kurabilirsin.
  • 21-09-2009, 12:36:02
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Diyolok ne ya

    Üzgünüm ama benim gibi Türkçe hassasiyeti olan insanlar bu forumda çok..

    Lütfen Türkçe 'yi düzgün kullanalım, diyolok ta neymiş, okunurken bile öyle değil ki, enteresan gerçekten..
  • 21-09-2009, 12:37:31
    #5
    Üyeliği durduruldu
    +18'e gir..
  • 21-09-2009, 12:43:49
    #6
    diyalog olmasın o
  • 21-09-2009, 12:56:47
    #7
    Herkesten çok özür dilerim el alışkanlığı lütfen affedin.
  • 21-09-2009, 13:18:57
    #8
    kendi özgeçmişini anlat kıza, senin hakkında bilgisi olsun.Ama sen daha bizimle diyalog kuramıyorsun kızla nasıl kuracaksın o da ayrı konu
  • 21-09-2009, 13:40:16
    #9
    Derslerin nasıl de, okul muhabbetine gir sınıf mınıf 2 gün idare eder o sohbet.
    Film,kitap muhabbeti yap o da götürür bir süre.
    Siyaset seviyorsa dipsiz kuyu zaten.
    Seni tanımak istiyorum de. Anlatsın kendi kendini arada yorum yap sen de.

    1 haftalık muhabbetin bu şekilde bizden olmuş oldu