Merhaba Arkadaşlar
tanıştınız bi kızla nasıl bir diyolog kurulur ?
veya artık konuşcak bişe kalmayınca ne tür muhabbetler severler ?
arkadaşlar bu konun yeri burası değilse yetkililerden özür diliyorum.
arkadaşlar bi kızla nasıl diyolok kurulur?
34
●7.057
- 21-09-2009, 13:40:16Derslerin nasıl de, okul muhabbetine gir sınıf mınıf 2 gün idare eder o sohbet.
Film,kitap muhabbeti yap o da götürür bir süre.
Siyaset seviyorsa dipsiz kuyu zaten.
Seni tanımak istiyorum de. Anlatsın kendi kendini arada yorum yap sen de.
1 haftalık muhabbetin bu şekilde bizden olmuş oldu
