Merhaba Arkadaşlar
tanıştınız bi kızla nasıl bir diyolog kurulur ?
veya artık konuşcak bişe kalmayınca ne tür muhabbetler severler ?
arkadaşlar bu konun yeri burası değilse yetkililerden özür diliyorum.