Konu
arkadaşlar bi kızla nasıl diyolok kurulur?
21-09-2009, 12:20:15
#1
Justian0
Merhaba Arkadaşlar
tanıştınız bi kızla nasıl bir diyolog kurulur ?
veya artık konuşcak bişe kalmayınca ne tür muhabbetler severler ?
arkadaşlar bu konun yeri burası değilse yetkililerden özür diliyorum.