arkadaşlar bi kızla nasıl diyolok kurulur?
34
●7.057
- 21-09-2009, 20:54:54Bir konuyu da uzatmayın yahu, yapmış bir yanlışlık özür bile dilemiş daha ne uzatıyorsunuz diyolokmuş diyalogmuş...
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Kızın ilgi alanlarını öğren, onları sor, sen sor o anlatsın, baya ilgiliymiş gibi yap, sonra o sormaya başlar bir şeyler güzelce konuşursun. - 21-09-2009, 21:00:05kaptım ben bu işi sağol.FeaЯ™ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

artık yeter yanlışıkla bir hata yaptık uzattıkça uzatıyorsunuz


bu arada - rep veren arkadaşa'da teşekkürler. - 21-09-2009, 21:02:29Artık devir değişti değil mi . Kızlar direk +18 den giriyorErol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-09-2009, 03:30:29Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.(eyer sn kısla bi diğolokh kurmaya içün çalışyosan, ona önce üserindekinler şok yekismis deyebelirsin..bance her ortomda etkeli oloyor).
*-*
veya diyalogu başlatmadan önce ona özgü hal ve hareketleri öğren, kişiliğini çözmeye çalış , daha sonra iltifatlar et..Üzerinde olmayan iltifatlara dahi kanan kızlar halen mevcut
- 22-09-2009, 07:04:48Nasılsın, adın ne senin bakim, iyisin iyi, bugün de hava güzelmiş, gel çay içelim mi.
- 22-09-2009, 09:27:31olayşu kızları çay ve okey oynamaya davet edicez orda bir muhabbet ortamı yaratmam lazımteknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama ilk defa tanısılan bir kızla böyle muhhabbet edilir sağol dostum.

