• 21-09-2009, 20:44:08
    #19
    Önce bence DİYALOG nasıl kurulur onu öğren sonra sana "diyolok" nasıl kurulur (önce diyolok ne onu öğreniriz) sana anlatmaya çalışırız...
  • 21-09-2009, 20:54:54
    #20
    Bir konuyu da uzatmayın yahu, yapmış bir yanlışlık özür bile dilemiş daha ne uzatıyorsunuz diyolokmuş diyalogmuş...
    .-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
    Kızın ilgi alanlarını öğren, onları sor, sen sor o anlatsın, baya ilgiliymiş gibi yap, sonra o sormaya başlar bir şeyler güzelce konuşursun.
  • 21-09-2009, 21:00:05
    #21
    FeaЯ™ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir konuyu da uzatmayın yahu, yapmış bir yanlışlık özür bile dilemiş daha ne uzatıyorsunuz diyolokmuş diyalogmuş...
    .-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
    Kızın ilgi alanlarını öğren, onları sor, sen sor o anlatsın, baya ilgiliymiş gibi yap, sonra o sormaya başlar bir şeyler güzelce konuşursun.
    kaptım ben bu işi sağol.
    artık yeter yanlışıkla bir hata yaptık uzattıkça uzatıyorsunuz
    bu arada - rep veren arkadaşa'da teşekkürler.
  • 21-09-2009, 21:02:29
    #22
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    +18'e gir..
    Artık devir değişti değil mi . Kızlar direk +18 den giriyor
  • 22-09-2009, 03:30:29
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    (eyer sn kısla bi diğolokh kurmaya içün çalışyosan, ona önce üserindekinler şok yekismis deyebelirsin..bance her ortomda etkeli oloyor).
    *-*
    veya diyalogu başlatmadan önce ona özgü hal ve hareketleri öğren, kişiliğini çözmeye çalış , daha sonra iltifatlar et..Üzerinde olmayan iltifatlara dahi kanan kızlar halen mevcut
  • 22-09-2009, 07:04:48
    #24
    Nasılsın, adın ne senin bakim, iyisin iyi, bugün de hava güzelmiş, gel çay içelim mi.
  • 22-09-2009, 09:27:31
    #25
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasılsın, adın ne senin bakim, iyisin iyi, bugün de hava güzelmiş, gel çay içelim mi.
    olayşu kızları çay ve okey oynamaya davet edicez orda bir muhabbet ortamı yaratmam lazım ama ilk defa tanısılan bir kızla böyle muhhabbet edilir sağol dostum.
  • 22-09-2009, 11:48:59
    #26
    Karşındaki kıza göre değişir.Kiminle bırak konuşmayı yanyana bile durulmaz.Ama kimisi vardır tadından yenmez.(Yanlış yerlere çekmeyin.)
  • 22-09-2009, 12:32:55
    #27
    -selam

    kurdun bile