Konu
arkadaşlar bi kızla nasıl diyolok kurulur?
22-09-2009, 09:27:31
#25
Justian0
teknohaberci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Nasılsın, adın ne senin bakim, iyisin iyi, bugün de hava güzelmiş, gel çay içelim mi.
olayşu kızları çay ve okey oynamaya davet edicez orda bir muhabbet ortamı yaratmam lazım
ama ilk defa tanısılan bir kızla böyle muhhabbet edilir sağol dostum.