FeaЯ™ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir konuyu da uzatmayın yahu, yapmış bir yanlışlık özür bile dilemiş daha ne uzatıyorsunuz diyolokmuş diyalogmuş...
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Kızın ilgi alanlarını öğren, onları sor, sen sor o anlatsın, baya ilgiliymiş gibi yap, sonra o sormaya başlar bir şeyler güzelce konuşursun.
kaptım ben bu işi sağol.
artık yeter yanlışıkla bir hata yaptık uzattıkça uzatıyorsunuz
bu arada - rep veren arkadaşa'da teşekkürler.