Konu
arkadaşlar bi kızla nasıl diyolok kurulur?
22-09-2009, 07:04:48
#24
teknohaberci
Nasılsın, adın ne senin bakim, iyisin iyi, bugün de hava güzelmiş, gel çay içelim mi.