• 22-09-2009, 13:34:56
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Justian0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olayşu kızları çay ve okey oynamaya davet edicez orda bir muhabbet ortamı yaratmam lazım ama ilk defa tanısılan bir kızla böyle muhhabbet edilir sağol dostum.
    Selam,merhaba,naber nasılsın,nasıl gidiyo.havalarda sogumaya başladı sonbahar etkisi gösteriyor artık.Hacı taş çalma bırak o taşı Orti elin nasıl.iyi iyi ooo benimkisi çok kötü.hop ardından okey kapat Akışına bırak arkadaşım sohbeti.
  • 22-09-2009, 15:07:43
    #29
    Üyeliği durduruldu
    grup yorum-cesaret dinle
  • 22-09-2009, 15:12:24
    #30
    Üyeliği durduruldu
    diyalok diye bi kitap olsa hemen alırdım
  • 22-09-2009, 15:15:19
    #31
    ya kızın üstüne atlama yeter havalı ol biraz sürekli üstüne düşmessen biraz konuş baktın olmadı hiç yazmıyosun kırıldım fln de sonra kendi gelir zaten sen üstüne düşersin ilgili gibi olur teklifi yaparsın kalırsın sonra öyle ve ilk teklifin red edilince öyle pis koyuyoki insana inanamazsın =)
  • 22-09-2009, 15:15:36
    #32
    Üyeliği durduruldu
    hackworm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    diyalok diye bi kitap olsa hemen alırdım
    kardeşim kafanmı iyi millete çatmaya çalışıyosunuz el alışkanlıgı yapmış bi hata dalga geçmeye çalışıyorsun sende.
  • 22-09-2009, 15:18:18
    #33
    Doğal Olmaya Çalış , Şuan Ne Yaptığını felan söyle mesela pc başındaysam ya işte ne yapim pc başındayım yine uğraşıyorum felan , neyle uğraşıyon der kesin webmaster dünyası anlat anlat bitmez zaten akşama kadar gider bu sohbet

    Buarada kıza şunu demeyi unutma ; Keşke Şuan Yanında Olsaydım , Ellerini Tutup Gözlerine Bakıp Seni Seviyorum diyebilseydim felan de İleriki zamanların yerini yaparsın
  • 22-09-2009, 16:34:51
    #34
    Hiç bi zaman slm yazma
    Selam yaz yada bir Merhaba,
    Diye bilirsin kız ıluman ise Selamın Aleyküm deme S.a de
    sonra nasılsın filan de oda sana cevap verir iyi sen sende konuşalımmı de filan gerisi gelir.
  • 22-09-2009, 17:43:04
    #35
    euyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya kızın üstüne atlama yeter havalı ol biraz sürekli üstüne düşmessen biraz konuş baktın olmadı hiç yazmıyosun kırıldım fln de sonra kendi gelir zaten sen üstüne düşersin ilgili gibi olur teklifi yaparsın kalırsın sonra öyle ve ilk teklifin red edilince öyle pis koyuyoki insana inanamazsın =)
    dediğin doğrudur ustam teşekkürler.
    cezzaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam,merhaba,naber nasılsın,nasıl gidiyo.havalarda sogumaya başladı sonbahar etkisi gösteriyor artık.Hacı taş çalma bırak o taşı Orti elin nasıl.iyi iyi ooo benimkisi çok kötü.hop ardından okey kapat Akışına bırak arkadaşım sohbeti.
    okeyde güzel olur otur muhabbetler teşekkürler
    sncr_1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğal Olmaya Çalış , Şuan Ne Yaptığını felan söyle mesela pc başındaysam ya işte ne yapim pc başındayım yine uğraşıyorum felan , neyle uğraşıyon der kesin webmaster dünyası anlat anlat bitmez zaten akşama kadar gider bu sohbet
    Buarada kıza şunu demeyi unutma ; Keşke Şuan Yanında Olsaydım , Ellerini Tutup Gözlerine Bakıp Seni Seviyorum diyebilseydim felan de İleriki zamanların yerini yaparsın
    güzel yorumun için teşekkürler.
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç bi zaman slm yazma
    Selam yaz yada bir Merhaba,
    Diye bilirsin kız ıluman ise Selamın Aleyküm deme S.a de
    sonra nasılsın filan de oda sana cevap verir iyi sen sende konuşalımmı de filan gerisi gelir.
    evet doğru genelde kızlar hiç slm yazmaz selam yazar teşekkürler.