Konu
arkadaşlar bi kızla nasıl diyolok kurulur?
22-09-2009, 16:34:51
#34
HazarHizmet
Hiç bi zaman slm yazma
Selam yaz yada bir Merhaba,
Diye bilirsin kız ıluman ise Selamın Aleyküm deme S.a de
sonra nasılsın filan de oda sana cevap verir iyi sen sende konuşalımmı de filan gerisi gelir.