ya kızın üstüne atlama yeter havalı ol biraz sürekli üstüne düşmessen biraz konuş baktın olmadı hiç yazmıyosun kırıldım fln de sonra kendi gelir zaten sen üstüne düşersin ilgili gibi olur teklifi yaparsın kalırsın sonra öyle ve ilk teklifin red edilince öyle pis koyuyoki insana inanamazsın =)
dediğin doğrudur ustam teşekkürler.
Selam,merhaba,naber nasılsın,nasıl gidiyo.havalarda sogumaya başladı sonbahar etkisi gösteriyor artık.Hacı taş çalma bırak o taşı

Orti elin nasıl.iyi iyi ooo benimkisi çok kötü.hop ardından okey kapat

Akışına bırak arkadaşım sohbeti.
okeyde güzel olur otur muhabbetler teşekkürler
Doğal Olmaya Çalış , Şuan Ne Yaptığını felan söyle mesela pc başındaysam ya işte ne yapim pc başındayım yine uğraşıyorum felan , neyle uğraşıyon der kesin

webmaster dünyası anlat anlat bitmez zaten

akşama kadar gider bu sohbet
Buarada kıza şunu demeyi unutma ; Keşke Şuan Yanında Olsaydım , Ellerini Tutup Gözlerine Bakıp Seni Seviyorum diyebilseydim felan de

İleriki zamanların yerini yaparsın
güzel yorumun için teşekkürler.
Hiç bi zaman slm yazma
Selam yaz yada bir Merhaba,
Diye bilirsin kız ıluman ise Selamın Aleyküm deme S.a de
sonra nasılsın filan de oda sana cevap verir iyi sen sende konuşalımmı de filan gerisi gelir.
evet doğru genelde kızlar hiç slm yazmaz selam yazar teşekkürler.