arkadaşlar bi kızla nasıl diyolok kurulur?
34
●7.057
- 21-09-2009, 14:09:21Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.abi okul, müzik falan bunlarla gir daha sonrası kendiliğinden gelir.kızla nette konuşuyosan mesela kızın fanı olduğu grubu sanatçıyı vs. öğren bilgin yoksa hemen araştır last.fm de en çok dinlenen parçasına falan bak şu şarkısı süper bn de çok seviyorum gibisinden şeyler söyle
- 21-09-2009, 15:04:07yorumun için teşekkürler.norabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
güzel aklıma yattı teşekkürler.KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
okumuyorum canımkubilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yorumun için teşekkürler.shiko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özel Not: Bu Foruma Bundan Sonra Konu Açmıcam dil sorunu yüzünden








konu kilitlene bilir. - 21-09-2009, 15:18:17Bir kızla diyalog kurmaktan bahsediyorsun ama diyolok yazıyorsun yani ilk başta dili doğru kullanmalısın sonra kızlarla sohbetin kralını yaparsınJustian0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-09-2009, 15:33:24R10 dan bahset, adsensenin tık başı çok az verdiğinden bahset, yeni projelerinden bahset, sitelerinin hitini, alexasını anlat, tık başı yüksek veren reklam firmalarını söyle
Tabii kız webmastersa
Eğer değilse hangi alanlara ilgisi var onları öğrenmeye çalış o konular üzerinde muhabbet et. Kafana da takma ne konuşcam diye. Böyle daha buluşmadan stres yaparsan, yanlış bişey sölerim diye hiç konuşamazsın.
- 21-09-2009, 15:45:35Allah Razı olsun senden derdimden anlayanı buldum çok teşekkürler hocamDerbedeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

