• 21-09-2009, 13:43:24
    #10
    meraba canım, okuyomusun kaça gidiyosun?
  • 21-09-2009, 14:09:21
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    abi okul, müzik falan bunlarla gir daha sonrası kendiliğinden gelir.kızla nette konuşuyosan mesela kızın fanı olduğu grubu sanatçıyı vs. öğren bilgin yoksa hemen araştır last.fm de en çok dinlenen parçasına falan bak şu şarkısı süper bn de çok seviyorum gibisinden şeyler söyle
  • 21-09-2009, 15:04:07
    #12
    norabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendi özgeçmişini anlat kıza, senin hakkında bilgisi olsun.Ama sen daha bizimle diyalog kuramıyorsun kızla nasıl kuracaksın o da ayrı konu
    yorumun için teşekkürler.
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Derslerin nasıl de, okul muhabbetine gir sınıf mınıf 2 gün idare eder o sohbet.
    Film,kitap muhabbeti yap o da götürür bir süre.
    Siyaset seviyorsa dipsiz kuyu zaten.
    Seni tanımak istiyorum de. Anlatsın kendi kendini arada yorum yap sen de.
    1 haftalık muhabbetin bu şekilde bizden olmuş oldu
    güzel aklıma yattı teşekkürler.
    kubilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    meraba canım, okuyomusun kaça gidiyosun?
    okumuyorum canım
    shiko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abi okul, müzik falan bunlarla gir daha sonrası kendiliğinden gelir.kızla nette konuşuyosan mesela kızın fanı olduğu grubu sanatçıyı vs. öğren bilgin yoksa hemen araştır last.fm de en çok dinlenen parçasına falan bak şu şarkısı süper bn de çok seviyorum gibisinden şeyler söyle
    yorumun için teşekkürler.
    Özel Not: Bu Foruma Bundan Sonra Konu Açmıcam dil sorunu yüzünden
    konu kilitlene bilir.
  • 21-09-2009, 15:18:17
    #13
    Justian0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yorumun için teşekkürler.

    güzel aklıma yattı teşekkürler.

    okumuyorum canım

    yorumun için teşekkürler.
    Özel Not: Bu Foruma Bundan Sonra Konu Açmıcam dil sorunu yüzünden
    konu kilitlene bilir.
    Bir kızla diyalog kurmaktan bahsediyorsun ama diyolok yazıyorsun yani ilk başta dili doğru kullanmalısın sonra kızlarla sohbetin kralını yaparsın
  • 21-09-2009, 15:18:55
    #14
    Aslında çok basit.

    Örnek:
    -Çok zenginim. Arkadaşlarım beni her zaman Cem G.'ye benzetiyorlar. Şayet sen de Münevver K. gibi aksiyondan hoşlanıyorsan önce Bauhaus'a gidelim. Testereyi kaptıktan sonra bizim eve gidebiliriz.

    Eminim peşinden koşacaktır
  • 21-09-2009, 15:33:24
    #15
    R10 dan bahset, adsensenin tık başı çok az verdiğinden bahset, yeni projelerinden bahset, sitelerinin hitini, alexasını anlat, tık başı yüksek veren reklam firmalarını söyle

    Tabii kız webmastersa Eğer değilse hangi alanlara ilgisi var onları öğrenmeye çalış o konular üzerinde muhabbet et. Kafana da takma ne konuşcam diye. Böyle daha buluşmadan stres yaparsan, yanlış bişey sölerim diye hiç konuşamazsın.
  • 21-09-2009, 15:45:35
    #16
    DerbedeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 dan bahset, adsensenin tık başı çok az verdiğinden bahset, yeni projelerinden bahset, sitelerinin hitini, alexasını anlat, tık başı yüksek veren reklam firmalarını söyle
    Tabii kız webmastersa Eğer değilse hangi alanlara ilgisi var onları öğrenmeye çalış o konular üzerinde muhabbet et. Kafana da takma ne konuşcam diye. Böyle daha buluşmadan stres yaparsan, yanlış bişey sölerim diye hiç konuşamazsın.
    Allah Razı olsun senden derdimden anlayanı buldum çok teşekkürler hocam
  • 21-09-2009, 16:02:00
    #17
    herşey olacağına varır
  • 21-09-2009, 16:15:08
    #18
    F4iLuR3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herşey olacağına varır
    inşallah.