kendi özgeçmişini anlat kıza, senin hakkında bilgisi olsun.Ama sen daha bizimle
diyalog kuramıyorsun kızla nasıl kuracaksın o da ayrı konu
yorumun için teşekkürler.
Derslerin nasıl de, okul muhabbetine gir sınıf mınıf 2 gün idare eder o sohbet.
Film,kitap muhabbeti yap o da götürür bir süre.
Siyaset seviyorsa dipsiz kuyu zaten.
Seni tanımak istiyorum de. Anlatsın kendi kendini arada yorum yap sen de.
1 haftalık muhabbetin bu şekilde bizden olmuş oldu
güzel aklıma yattı teşekkürler.
meraba canım, okuyomusun kaça gidiyosun?
okumuyorum canım
abi okul, müzik falan bunlarla gir daha sonrası kendiliğinden gelir.kızla nette konuşuyosan mesela kızın fanı olduğu grubu sanatçıyı vs. öğren bilgin yoksa hemen araştır last.fm de en çok dinlenen parçasına falan bak şu şarkısı süper bn de çok seviyorum gibisinden şeyler söyle
yorumun için teşekkürler.
Özel Not: Bu Foruma Bundan Sonra Konu Açmıcam dil sorunu yüzünden









konu kilitlene bilir.