Konu
arkadaşlar bi kızla nasıl diyolok kurulur?
21-09-2009, 15:18:17
#13
Cem1
Justian0 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yorumun için teşekkürler.
güzel aklıma yattı teşekkürler.
okumuyorum
canım
yorumun için teşekkürler.
Özel Not: Bu Foruma Bundan Sonra Konu Açmıcam dil sorunu yüzünden
konu kilitlene bilir.
Bir kızla diyalog kurmaktan bahsediyorsun ama diyolok yazıyorsun yani ilk başta dili doğru kullanmalısın sonra kızlarla sohbetin kralını yaparsın