Justian0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yorumun için teşekkürler.

güzel aklıma yattı teşekkürler.

okumuyorum canım

yorumun için teşekkürler.
Özel Not: Bu Foruma Bundan Sonra Konu Açmıcam dil sorunu yüzünden
konu kilitlene bilir.
Bir kızla diyalog kurmaktan bahsediyorsun ama diyolok yazıyorsun yani ilk başta dili doğru kullanmalısın sonra kızlarla sohbetin kralını yaparsın