Konu
arkadaşlar bi kızla nasıl diyolok kurulur?
21-09-2009, 13:18:57
#8
Misafir
kendi özgeçmişini anlat kıza, senin hakkında bilgisi olsun.Ama sen daha bizimle
diyalog
kuramıyorsun kızla nasıl kuracaksın o da ayrı konu